VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Domového poriadku a zmluvy medzi prevádzkovateľom a zákazníkom.
Zmluvné strany
- Prevádzkovateľ: LUCKY servis, s.r.o., Orechová 617/1, 03301 Podtureň, IČO: 51300834
- Zákazník: fyzická, alebo právnická osoba, ktorá využíva služby prevádzkovateľa
Zmluvný vzťah, osobné údaje
- Vzniká dohodou medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom o využití služieb poskytovaných Prevádzkovateľom
- Prevádzkovateľ sa následne zaväzuje poskytnúť služby v dohodnutom rozsahu, riadne a za dohodnuté ceny.
- Zákazník sa zaväzuje za poskytnuté služby zaplatiť dohodnutú zmluvnú cenu pri nástupe na pobyt, dodržiavať tieto Všeobecné zmluvné podmienky a Domový poriadok.
- Potvrdením rezervácie zákazník prejavuje svoj súhlas s týmito Všeobecnými zmluvnými podmienkami a Ubytovacím poriadkom.
- V prípade porušenia Všeobecných zmluvných podmienok alebo Ubytovacieho poriadku Zákazníkom je Prevádzkovateľ oprávnený Zákazníkovi odoprieť ďalšie služby, zároveň Zákazník stráca nárok na vrátenie zálohovej platby a je povinný uhradiť sumu za vopred dohodnuté služby (po odrátaní zálohovej platby).
- Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodržať zákon č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v jeho aktuálnom znení.
ZMLUVNÉ PODMIENKY, REZERVÁCIA, PLATOBNÉ PODMIENKY
- Pokiaľ nebolo zmluvou dohodnuté inak, dohodnutá cena, ktorú má platiť klient a dohodnuté služby Apartmánového domu vyplývajú z platného cenníka. Cenník je generovaný dynamicky na základe obdobia pobytu, obsadenosti apartmánu, a počtu osôb a veku a počtu detí.
- Pre zákazníka je však záväzná tá cena, ktorá je uvedená v potvrdení rezervácie či e-mailovej ponuke.
- V prípade neuhradenia zálohovej platby v dohodnutom termíne je Prevádzkovateľ oprávnený rezerváciu zrušiť a od zmluvy odstúpiť.
- V prípade že dôjde k poruche systému na výpočet ceny pobytu, si Prevádzkovateľ vyhradzuje právo kontaktovať bezodkladne klienta a dohodnúť správnu cenu, klient má právo na storno.
PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Zákazník má právo na riadne poskytnutie služieb ním objednaných v dohodnutom rozsahu.
- Zákazník má právo na zrušenie využívania služieb kedykoľvek odstúpením od zmluvy.
- Zákazník je povinný pre osoby mladšie ako 18 rokov zabezpečiť sprievod alebo dohľad počas využívania služieb.
- Cudzí štátny príslušník je pri nástupe na pobyt povinný vyplniť tlačivo o hlásení pobytu, občan SR vpisuje osobné údaje do Knihy ubytovaných hostí.
- Zákazník je povinný nekonať tak, aby ohrozil zdravie a majetok ostatných Zákazníkov alebo Prevádzkovateľa a aby ich inak neobmedzoval.
- Zákazník je povinný uhradiť prípadnú škodu ním spôsobenú.
- Zvieratá v objekte nie sú povolené.
- Nájdené veci sa neposielajú zákazníkom. Uskladňujú sa v hoteli po dobu 3 mesiacov. Po uplynutí tejto lehoty sa predmety likvidujú.
PROCES REZERVÁCIE
- Záväzná rezervácia musí byť potvrdená Prevádzkovateľom elektronickou formou, kde je jasný dátum, počet osôb, cena…atď. Rezervácia sa môže uskutočniť so zálohou aj bez zálohy (zvyčajne 50 %). Pri záväznej rezervácii má Prevádzkovateľ právo vyzvať klienta o zaslanie osobných údajov dôležitých najmä pre check-in.
- Prevádzkovateľ spravidla posiela Zákazníkovi základné údaje o apartmáne elektronickou formou:
Check -in je medzi 14:00 – 18:00 hod.
Check -out je do 10:00 hod.
- Pri nástupe na pobyt je zákazník povinný preukázať sa platným občianskym preukazom alebo iným ID preukazom.
- Prevádzkovateľ môže na základe oneskoreného odchodu z izby účtovať až do 100% z plnej ceny ubytovania .
Neskoré odovzdanie izby sa musí hlásiť vopred Prevádzkovateľovi.
Neskorý check-in sa musí hlásiť vopred elektronickou, alebo telefonickou formou. V tom prípade sa Zákazníkovi posielajú elektronické prístupové kódy do objektu a apartmánu.
STORNO PODMIENKY
- Hosť zaplatí 50 % z celkovej ceny pobytu v prípade zrušenia rezervácie po vytvorení rezervácie a 100 % celkovej ceny v prípade zrušenia rezervácie v priebehu 7 dní pred príchodom.
VŠEOBECNÉ PODMIENKY
Prevádzkovateľ nepreberá zodpovednosť za veci, ktoré si hostia do hotela prinesú alebo v ňom odložia. Taktiež nenesie zodpovednosť za škody a straty, ktoré sa stanú v priestoroch Apartmánového domu. Pobyt zákazníka v Apartmánovom dome ďalej upravuje Ubytovací poriadok, ktorý je pre hostí záväzný.
Tieto všeobecné obchodné podmienky a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia slovenským právnym poriadkom.
ZRUŠENIE ZMLUVY, ODSTÚPENIE
- Zákazník je oprávnený kedykoľvek od dohody o poskytovaní služieb odstúpiť. Odstúpenie nastane dňom doručenia alebo oznámenia o odstúpení. Zákazník je v tomto prípade povinný uhradiť Prevádzkovateľovi storno poplatok, ktorý bude uhradený pri odstúpení, alebo odpočítaný od uhradenej zálohy. Prevádzkovateľ má právo odstúpiť od zmluvného vzťahu a rezerváciu bezdôvodne zrušiť. V tomto prípade obdrží zákazník peniaze za dohodnuté služby neodkladne a bez zbytočného odkladu v plnej výške späť. Zároveň nemá zákazník nárok na žiadne ďalšie náhrady.
- V prípade že Zákazník počas pobytu zruší časť pobytu, alebo nevyčerpá objednané služby, nemá nárok na finančnú náhradu za nevyčerpané služby.
- Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy pokiaľ Zákazník poruší Všeobecné zmluvné podmienky alebo Ubytovací poriadok. V takomto prípade nemá Zákazník nárok na finančnú náhradu za nevyčerpané služby.
- Rezervované izby bez zálohy, do ktorých sa klient nenasťahoval najneskôr do 18.00 hod. dňa príjazdu, môže prenechať hotel inému klientovi. Toto neplatí, pokiaľ bol výslovne dohodnutý neskorší príjazd
REKLAMAČNÝ PORIADOK
- Reklamácie sa vybavujú počas pobytu hosťa. Nie je možné reklamovať ubytovaciu službu po skončení pobytu. Ak je požiadavka hosťa oprávnená, bude mu poskytnutá zľava a peniaze budú vrátené v hotovosti.
Tieto „Všeobecné obchodné podmienky“ platia pre Zákazníkov v Apartmánovom dome Lúčky 188, 03101 Demänovská dolina 188
Vstupujú do platnosti dňa 31.01.2018 a nadobúdajú účinnosť v momente odoslaním elektronickej rezervácie.